onsdag 17 januari 2018

Registrera dig sen är du igång!?

Nu så har jag också registrerat mig på linkedin. Som vanligt ska det vara enkelt, bara registrera dig sen är du igång!  jaja men sen så ska vi ju skriva in våra meriter, leta kontakter, leta företag man vill följa och det är inte så enkelt. Kanske om man är van att göra sådana saker. Kanske också om man vet vad man vill göra. Men efter ca 2 timmar är jag trött i huvudet har ont i ryggen, nacken. Till slut så vet jag inte vad jag gör. Då är det dags att lägga ner verksamheten och hoppas att man kommer igång dagen efter helst. Finns det några kurser på hur man registrerar sig och hur man enkelt fyller i allt som man ska? Just nu orkar jag inte leta, har påbörjat digitalakademins kurs om att förbättra mina digitala kunskap. Det får räcka för stunden.


Inga kommentarer: